Gå til innhold

takst på bil !

Ranger emnet


RichiRich

Anbefalte innlegg

hello !

 

jeg var uheldig med min e30 cab for to uker siden, kom til å få en annen fyr i fronten min ..

 

jeg hadde ingen skyld i saken, og har fått og godtatt et tilbud på 60 000 uten vraket..

 

nå sitter jeg å venter på penger så jeg får kjøpt eg ny bil, dette blir nok mest sannsynlig også en e30, dog sedan..

bilen er strøøøken !

lurer litt på om det kan være lurt for min del å få takst på bilen i den stand den står i tilfelle jeg skulle være uheldig igjen, eller er dette bare bortkasta ?

da det ville vært kjedelig å fått igjen 20 000 for en bil jeg ga for eksepel 50 000 for..

[ ]1989 BMW E30 325i Sedan

[X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant du ikke planlegger ulykker med det første vil vel verdien på bilen forandre seg før det skjer noe uansett... Dermed vil det vel bare være en unødvendig utgift....

 

Takstmann vil vel uansett se på rep utgifter og pris på liknende biler ved neste eventuelle ulykke.

 

Eller sier du at du er en vill kanon... :)

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant du ikke planlegger ulykker med det første vil vel verdien på bilen forandre seg før det skjer noe uansett... Dermed vil det vel bare være en unødvendig utgift....

 

Takstmann vil vel uansett se på rep utgifter og pris på liknende biler ved neste eventuelle ulykke.

 

Eller sier du at du er en vill kanon... :)

 

heheh :p nei, sitter nå bare å tenker litt jeg da..

for de takstmennene er ikke noe "jeg vil betale så mye som mulig"-folk akkurat :p

han jeg snakket med ang gamlebilen starta jo med å se på den billigste cab'en han fant :ex_machin

 

vil ikke si jeg er en vill kanon, var tross alt ikke min skyld ;)

men er bare jævla surt å evt tape penger på at noen kræsjer bilen min :p

men som jeg også har tenkt på, bilen kommer jo til å forandre verdi rett etter eventuell takst uansett, så er nok en unødvendig utgift, ja..

[ ]1989 BMW E30 325i Sedan

[X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår