illusion1975 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Noen som har litt greie på bremser? Fant ut at den ene siden bak var totalt nedslitt mens den andre var ikke.. Så da har jeg byttet kalipere på begge sider bak(trodde den hang), skiver, klosser, tok også å dro ut noe av den gamle væsken og fylte på ny. Har nå luftet rund baut og det kommer bare ny væske, men jeg får ikke "pedal"! Det virker som også bremsene låser seg litt, får ikke dratt hjulene lett rundt med håndkraft(dette er da ikke når jeg trykker på pedalen)! Noen gode forslag, begynner å få en smule leia! Når vi pumper pedalen og lufter så får du noe trykk, men når du starter bilen så er det ikke mulig.. Dette er passat 96mod 2,0L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Når du lufta første gangen, var beholderen fri for væske? Altså, trykte du pedalen HELT i bunn? Hvis, ja, kan det hende du har tatt kveld på hovedsylinderen. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion1975 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Nei, jeg tok og sugde opp endel av væsken fra tanken, også fylte jeg på ny før jeg trykte på pedalen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg