Amund:) Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hei hei folkens.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge inn dette tråden, men prøver her.. håper det går bra. Akkurat kjøpt meg prosjektor, der går det fra dvi kobling på prosjektoren, og over til en slags omformer\switch eller hva jeg skal kalle den, som gjør at kobler dvi til der, og får hdmi kabel fra andre siden som jeg kobler i xboxen, blir meget bra bilde. Men problemet er lyden... har en utgang på prosjektoren, men det funker ikke. Vil tro a jeg på en eller annen måte må få koblet 360 opp mot forsterkeren.. hvordan gjør jeg dette? Håper noen kan hjelpe meg. PS: Flott forum! Mvh Amund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Answer: Prosjektoren din støtter ikke lyd Solution: bruk vanlig HD kabel for prosjektoren din støtter ikke lyd! på baksiden av den store "klumpen" du dytter inn i xboxen er det også utgang til optisk kabel, og den putter du rett i forsterker! Får samme kvaliteten på bilde! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 fant den lille svarte åpningen ja.. hvordan ser denne ledningen ut?? Og hvordan kobler jeg til bildet da? Bruker jo hdmi nå.. er ikke plass til den brede saken, og hdmi samtidig.. beklager hvis jeg spør dumt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Vil denne ordne alt som har med lyd å gjøre da? Men har ett annet problem da.. er ikke plass til både hdmi kontakta.. og den brede over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 bruk den brede, koble i kompositt kablene, altså den grønne, røde og blåe om jeg ikke husker helt feil, i prosjektoren. trekk den optiske kabel i fra klumpen og til forsterkeren. Da har du både godt bilde og lyd! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Får ikke lagt inn bilde av en eller annen grunn. MEn får ikke koblet de i prosjektoren, er ikke slik utgang på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Da tror jeg faktisk har funnet ut av det.. på elite versjonen så følger det med en flatere kabel, som kun er til lyden som jeg kan forstå.. da er det plass til begge over hverandre. Da gjenstår det bare å få tak i denne løst. Men rart de ikke sender med denne kabelen til alle maskinene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 http://www.chadledford.com/?p=50 Kan dette være en måte å løse det på? Eller kan dette innebære noen slags "fare" Har prøvd mange steder, men får ikke tak i den kabelen jeg må ha. -Amund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 som sagt, forskjellen på vanlig HD kaber og HDMI kabel er at HDMI også overfører lyd, ellers så er det MINIMALE forskjeller på dem. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Da har jeg fått det til... ble morro med lerrett på 2x2 meter og full lyd og ratt og pedaler på forza 2 :) Takker for gode råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg