bmw523iat Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Har en Bmw 523ia som jeg vurderer å chipe, så jeg sendte forespørsel til trimmchip. De sa det ikke var vits å chipe uten å bytte innsug manifold. Er det noen som har gjort det? eventuelt hvor man kan kjøpe annen manifold til en rimelig pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Har en Bmw 523ia som jeg vurderer å chipe, så jeg sendte forespørsel til trimmchip. De sa det ikke var vits å chipe uten å bytte innsug manifold. Er det noen som har gjort det? eventuelt hvor man kan kjøpe annen manifold til en rimelig pris? denne er ned strupet i innsuget og det for og strupe den ned til 170hk pga syke tyske firmabilregler. bytter du til vanlig 2,5l innsug vil du miste bunddraget men få ca196hk, eller det en 325 har. ikke noe særlig og anbefale om du har automat da den er tunet til bundraget du har i din motor, er forøvrig ikke bare bolton da veivhusvetilasjonen ikke er lik. men dette er den enkleste trimmingen... manifoilder ligger og slenger over alt egentlig.. prøv bimmers. de blir litt dyre til tider da de brukes på 2,8 og 2,3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg