Gå til innhold

Passat'n min :)

Ranger emnet


Andersvr

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Servo pumpa er faen ikkje bilig har nett skifta pumpa på min passat og men eg hører nokon ulyder når eg svinger heilt over.

Eg kjøpte ei overhalt pumpe til 3000 ei ny koster vel rundt 4-5000, men ein kan no kjøre men uten servo pumpe og då, eg kjørte heim igjen etter den tok kvelden eg måtte berre ha turtallet over 1500 så gjekk det fint, kanskje eit problem i svinger men då er det berre å sette den i fri og gi litt gass til den er over 1500 omdreininger.

 

Eg har ein 1.8t stv samme som din men eg har turbo.

 

 

VW Passat 1.8t stv selges. pm for meir info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servo pumpa er faen ikkje bilig har nett skifta pumpa på min passat og men eg hører nokon ulyder når eg svinger heilt over.

Eg kjøpte ei overhalt pumpe til 3000 ei ny koster vel rundt 4-5000, men ein kan no kjøre men uten servo pumpe og då, eg kjørte heim igjen etter den tok kvelden eg måtte berre ha turtallet over 1500 så gjekk det fint, kanskje eit problem i svinger men då er det berre å sette den i fri og gi litt gass til den er over 1500 omdreininger.

 

Eg har ein 1.8t stv samme som din men eg har turbo.

 

 

VW Passat 1.8t stv selges. pm for meir info

 

Disse lydene ved full sving kan vera luft i systemet, hold full sving begge veier noen ganger, så forsvinner det nok,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjøpt på ebay ;) Søk på Fog lights passat for tåkelys og hovedlyktene heter

HID 97-00 VW PASSAT LED HALO PROJECTOR HEADLIGHTS + FOG

 

Okeey! På tåkelysa, fikk du med hele "plastikken" rundt? Bare å sette i? Eller måtte du til med å skjære til?

Mvh.

/Sven Magne Birkeland

 

Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk

Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh.

/Sven Magne Birkeland

 

Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk

Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår