Gå til innhold

Spylerveske dunk lekker??

Ranger emnet


Multivan

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp blitt ny bruker, og har et problem!

 

Jeg hadde min touran 2004 modell inne på skadesenteret for en uke siden, jeg fulte opp dieselen og spylevesken før jeg leverte den. Da jeg hentet bilen, og skulle til å kjøre, begynnte varslingslyste for spylervæske å lyse. Jeg tenkte ikke noe mere på det, å kjørte hjem og fylte på. Dagen etter på, satte jeg meg i bilen igjen og startet opp å lyset lyste enda, jeg åpnet panseret og det var ikke noe på tanken. Jeg fylte på, men det begynte å renne ut med en gang!

 

Har noen vært ute for at tanken har begynt å lekke?

 

skadesenteret skulle bare lakkere fronten på min touran, og skal ikke ha vært borti der..

 

Jeg har hatt litt mye klatt med skadesenteret, og har en mistanke om at det kan være sabotasje??

 

veldig takknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har tatt av frontfangeren har de glemt å ta på igjen ett "klips" på slangen til spylerdysene på frontlyktene.

(Mulig du kan komme til ved å ta bort venstre deksel/spreder.

? nb sett forfra)

- VW Touran 2.0 TDI `06

-Peugeot 407 SW `06

X-VW Polo OA `01

X-Passat 2,5TDI V6 4M `01

X-Audi A4 1,8 avant `96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt vere det, jeg vet ikke. Jeg har skadesenteret langt oppi halsen, bilen min ser for jævlige ut etter at de har hatt den, jeg har hatt leiebil for over 20.000 kroner fordi skadesenteret ikke har gjort jobben sin orntlig.

Nå tror jeg at skadesenteret har meg langt oppi halsen, å prøver å fikse noe av bilen, og sabotere noe annet!!:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har tatt av frontfangeren har de glemt å ta på igjen ett "klips" på slangen til spylerdysene på frontlyktene.

(Mulig du kan komme til ved å ta bort venstre deksel/spreder.

? nb sett forfra)

 

Var heldig vis bare en slange som det hadde godt hull på, dekkes av møller pgr: De har hatt det opp så mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår