Vorlex 480 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hei. Siden jeg ikke finner Saab Turbo Club-forumet så legger jeg dette her. Dette er en bil importert fra Tyskland/Sverige, 2.0T "Aero" som selgeren sa det var.. Jeg har selv motoren, setene, frontspoileren og sideskjørtene på min bil, men en god del greier er igjen i delebilen. Bilen skal vrakes allerede i dag, så de som er interessert må være kjappe! ;) Bilen er faktisk helt rustfri og er veldig fin i lakken. Si ifra fort hvis du trenger noe. Bilen og jeg er ved Åndalsnes og skal vrake denne nå, men kjører til Trondheim og Levanger i morra, og kan sikkert stikke innom noen på veien. Aleksander, 95423299 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bilen er nå vraket. Too late :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Bah....ehh Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg