turbotassen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja, da fortsetter vi! De 5-10 første innleggene her omhandler hvorfor den forrige tråden ble stengt av anti-råner-hatere. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hmm.. ja hvor ble den av? sletta? var da ikke noe mer usakli den enn kosekroken til audi..? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Var vel en av BF's beste tråder det der.. Jævla kjipt. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ja det var en bra tråd. jeg spurte admin om en begrunnelse på hvorfor den ble sletta, men har ikke fått noe svar enda. håper han kan åpne den igjen.. en begrunnelse synes jeg i det minste vi kan få. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Haha, lykke til med å overbevise moderatorene her om noe. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Haha, lykke til med å overbevise moderatorene her om noe. huff for no tull :s Er litt sur for at vi ikke fikk noen grunn til at den ble sletta.. om vi hadde fått en grunn, så kunne vi jo skjerpa oss om det var noe sånt.. prøvd å fått taki admin før.. men vanskelig å få svar.. Håper du kan svare her om du stikker innom denne tråden :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Å få tak i admin, eller noen av de som driver siden, er veeldig vanskelig. De svarer ikke på rapporter-inlegg heller.. tror de liker å provosere litt jeg.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg snakket med Dr_S På Irc og spurte nettopp om dette : Session Start: Fri Nov 07 19:32:46 2008 Session Ident: Dr_S <Subs0nic^> Hehe.. sletta du den fin fine tråden i stripa ? :p <Dr_S> heh <Dr_S> fine? <Subs0nic^> jada <Subs0nic^> hehe <Dr_S> bare pisspreik der <Dr_S> :D <Subs0nic^> akkurat <Dr_S> blir litt lei <Subs0nic^> er det ikke det som er Off topic a? <Subs0nic^> plutselig kommer det en ny en.. *** Dr_S has left IRC (Kadence er søt) det var svaret jeg fikk væfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg snakket med Dr_S På Irc og spurte nettopp om dette : Session Start: Fri Nov 07 19:32:46 2008 Session Ident: Dr_S <Subs0nic^> Hehe.. sletta du den fin fine tråden i stripa ? :p <Dr_S> heh <Dr_S> fine? <Subs0nic^> jada <Subs0nic^> hehe <Dr_S> bare pisspreik der <Dr_S> :D <Subs0nic^> akkurat <Dr_S> blir litt lei <Subs0nic^> er det ikke det som er Off topic a? <Subs0nic^> plutselig kommer det en ny en.. *** Dr_S has left IRC (Kadence er søt) det var svaret jeg fikk væfall :) Vitner jo bare om useriøshet... Vi lager en ny! :D Leirviken???? hva het tråden?:P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg snakket med Dr_S På Irc og spurte nettopp om dette : Session Start: Fri Nov 07 19:32:46 2008 Session Ident: Dr_S <Subs0nic^> Hehe.. sletta du den fin fine tråden i stripa ? :p <Dr_S> heh <Dr_S> fine? <Subs0nic^> jada <Subs0nic^> hehe <Dr_S> bare pisspreik der <Dr_S> :D <Subs0nic^> akkurat <Dr_S> blir litt lei <Subs0nic^> er det ikke det som er Off topic a? <Subs0nic^> plutselig kommer det en ny en.. *** Dr_S (~dr_s@40.80-203-143.nextgentel.com) has left IRC (Kadence er søt) det var svaret jeg fikk væfall :) aha.. takk :) Vi har vel krav på å vite hva som skjer. Var jo noen som likte tråden. pisspreik var litt dårlig unskyldning.. for jeg vet visse tråder som er værre:p Lukter litt korrupthet her egentlig. Liker du ikke rånere Dr_S? isåfall så er vel det lov. men vi er her enten man vil det eller ikke :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Runden! Offtopic tråd for Rånerne! :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja, noen som skal ut å ragge i kveld da? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja, noen som skal ut å ragge i kveld da? :D jeg og en kompis skulle egentlig ut i 240-en min.. men ingen som ville kjøre:p så da ble det karsk her i stua i stede :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Karsk ja, er jo trossalt trøndelag.. vi har itj no sånn i bergen vi :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Karsk ja, er jo trossalt trøndelag.. vi har itj no sånn i bergen vi :P Hehe.. Da går dåkk glipp av nå gått nå :D Karsk er topp! :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg