DasAuto Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Bare lurer... :D Selv kjeder jeg meg... Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 enda en tulletråd jo... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ser på slutten av king kong(stakkars, han daua) så går det i musikk, nå skal jeg legge meg om to min. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 enda en tulletråd jo... Er jo tydeligvis ikke lov å diskutere bil her inne såååå :driving Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ser på slutten av king kong(stakkars, han daua) så går det i musikk, nå skal jeg legge meg om to min. ja, han daua! Æsj! stooore fine kosebamsen! jj... have a good night sleep :D Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Er jo tydeligvis ikke lov å diskutere bil her inne såååå :driving OT-forum vettu ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Og du er OT-kongen..... Jeg sitter å ser på deler jeg må bestille til pontiacen.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Og du er OT-kongen..... Hvor har du det fra??:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 OT-forum vettu ;) Bør jeg vite hva OT er? :hvaskjera :P Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hver gang jeg titter på Stripa, så er det poster fra fru Sandmo der. Og om jeg ikke husker feil, så har vel du en egen tråd der du kan snakke dritt hele dagen? Edit: DasAuto, OT = Offtopic Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hver gang jeg titter på Stripa, så er det poster fra fru Sandmo der. Og om jeg ikke husker feil, så har vel du en egen tråd der du kan snakke dritt hele dagen? Edit: DasAuto, OT = Offtopic aaaaah... såklart :) Tnx Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hver gang jeg titter på Stripa, så er det poster fra fru Sandmo der. Og om jeg ikke husker feil, så har vel du en egen tråd der du kan snakke dritt hele dagen? Edit: DasAuto, OT = Offtopic Fru Sandmo faktisk... Jeg har en hel tråd ja:D En STOOOOR en og:D Plager det deg? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg ser Top Gear, sesong 1, episode 2. Og så prøver jeg å lese litt om aerodynamik:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg ser Top Gear, sesong 1, episode 2.Og så prøver jeg å lese litt om aerodynamik:) Top gear e tøft :eddie Hvorfor leser du om aerodynamikk? Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sandmo, det plager meg egentlig litt at du ikke har bedre å gjøre, men jeg må bare si til meg selv at det er ikke mitt problem. Men du, hva med å lære deg å skru på bil istedet for å sitte hele dagen (og natten) på OT-delen av et bilforum? ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg