Veco! Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Tenkte jeg skulle bytte ut luftfilter boksene(alle 3) på min mondeo stv 95mod, med et alurør å åpent filter. Når jeg så skulle ta av boksen som sitter oppå innsuge ser jeg en plugg/føler. Kan dette være til map sensorn? er det bare å bore et hull i alurøre å skru inn denne sensorn? Hvirker som den sitter i et åpent kammer inni den originale boksen, så jeg lurer på om d byr på noen problemer å skru den rett inn i alurøre.. Noen som vet noe om dette?? Haster! Det sitter en føler lengre frem atme LMM'en oxo, som er borret hull til i ny røre. hva er den til? På forhhånd takk!! Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 ingen som kan noe om d her!? Ville mene d var en del mondeo smarte folk her!:P Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Er ikke MAP føler på disse. Husker ikke helt hvor den slangen på plenumkammeret går, men er nok ikke noe stort problem å bare sette den inn i røret. Går på EGR systemet. Den ytre ved LMM er innsugslufttempføler, mao ikke noe problem Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Husker ikke helt hvor den slangen på plenumkammeret går, rart jeg ikke finner denne slangen på min... 94 mod mondeo stv zetec :S har ospå da laget custom luftintak, men funker fint uten denne slangen, som jeg da ikke finner :P Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg