royegil Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 har trukket de på hver sin side av bilen men en ting e kom på at e har gjort e at de to mforsterkerne eg har har jordingspunkt på hver sin plass har de noe å gjør me saken? Siter Golf GTO 86 Hundai accent 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hvis de er jordet på en god plass, så har ikke det noe å si... Men du må ha skikkelig kabler, og GOD jording... Mange bruker setebelte festet, jeg for min del sveiser alltid fast et feste i gulvet baki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royegil Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 he prøvd å bytta jordingspungter å alt mulig men uansett ka e gjer så bi de dynamostøy. ingen i nærheten av kr sund frei molde som kan hjelpe meg? Siter Golf GTO 86 Hundai accent 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Prøv fortrinsvis å jorde begge forsterkerene - og CD-spilleren - til samme jordingspunkt. Gjør som "cossiemk1" skriver, lag skikkelige jordfester, og slip ned all lakk etc så jordingsfestet blir rent metall.:) Læs link: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=36&ids=artID Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 bare tar og spørr her jeg, har kjøpt meg ny forsterker nå, nmen lurer litt på hva det THD greiene er forno, noen som veit? RMS Power at 12.5V: 1 x 500W @ 4 ohms (<0.5% THD) 1 x 1000W @ 2 ohms (<1% THD) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 bare tar og spørr her jeg, har kjøpt meg ny forsterker nå, nmen lurer litt på hva det THD greiene er forno, noen som veit? RMS Power at 12.5V: 1 x 500W @ 4 ohms (<0.5% THD) 1 x 1000W @ 2 ohms (<1% THD) det er hvor mye forvrenging det er.. f.eks vis en er 1x500 0,1%thd og en annen er 1x500 1,5 %thd så vet du att den første er mye bedre.. bare en måte og sjekke litt rundt på. for min del:P men ikke ta for gitt att alt som står er 100% rett, mange som "pynter" litt på statsene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 he prøvd å bytta jordingspungter å alt mulig men uansett ka e gjer så bi de dynamostøy. ingen i nærheten av kr sund frei molde som kan hjelpe meg? Bor for langt unna jeg... Men hvis du har prøvd det meste nå, og det fortsetter, så tipper jeg at du har brent jordingen til linjeutgangene, inne i spilleren... Du kan prøve å jorde "skjermingen" på signalkabelen(e), blir det bedre da, så er spilleren din defekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg