AudiRS4 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Ene av nye lyktene ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 peeeene :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Om du blir lei av amerikansk look, så er det mulig å ta ut den orange biten av lykten. Kan gi deg how-to om du vil. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Om du blir lei av amerikansk look, så er det mulig å ta ut den orange biten av lykten. Kan gi deg how-to om du vil. hehe, om jeg blir lei av Amerikansk look, så skifter jeg bare lykter til Org facelift ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 c derja:D når får vi c disse montert? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 c derja:D når får vi c disse montert? :op: Nei, er du heldig så er det akkurat 3 uker til.. tror jeg tar det dagen etter jeg kommer hjem eller noe.. må finne meg 2 polet blinklys pære også.. noen som vet hvor slikt selges?? ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Nei, er du heldig så er det akkurat 3 uker til.. tror jeg tar det dagen etter jeg kommer hjem eller noe.. må finne meg 2 polet blinklys pære også.. noen som vet hvor slikt selges?? ;p Her eller her for eksempel:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Her eller her for eksempel:) orker ikke å bestille noe fra utlandet :p spess ikke fra ebay ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hva er galt med ebay?:O Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 her da? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 orker ikke å bestille noe fra utlandet :p spess ikke fra ebay ;p Var skeptisk jeg også en stund, men fy faen for et genialt system. Prisene er latterlig lave, leveringen latterlig rask. Go for it :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 her da? Pærene skal vær orange.. eller så hadde jeg ikke kjøpt US lykter om jeg skulle hatt vekk orange pæren :P Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Da stikker du bare på en bensinstasjon da vettu;) De har sånt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Men du.. Siden du skal kjøpe ny bakfanger og sideskjørt. Mulighet for at jeg kunne kjøpt nedre del av bakfangeren din og sideskjørtene dine for en billig penge? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Men du.. Siden du skal kjøpe ny bakfanger og sideskjørt. Mulighet for at jeg kunne kjøpt nedre del av bakfangeren din og sideskjørtene dine for en billig penge? :) Har ny bakfanger og S4 skjørter liggende hjemme jeg ;) får tenke på saken.. ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg