Haansi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Tror du linka feil link :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Tror du linka feil link :D HAHA! Det var denne linken jeg skulle legge ut ;) http://bilkabel.com/index.php?main_page=product_info&products_id=3 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Derja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Har den der selv.. funker til sitt bruk :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Sikker på at min ikke er like lav som din fremme? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Jeg måler ikke fra fangeren om det var det du tenkte på.. måler oppunde jeg ;) Slik oppunde Og slik fremme Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hmmm, merkelig. Iforhold til hjulbuen ser jo ikke bilen din noe lavere ut. Men du har jo også lavere profil enn meg da. Så den blir jo lavere bare av det. Skal sjekke under en dag :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hmmm, merkelig. Iforhold til hjulbuen ser jo ikke bilen din noe lavere ut. Men du har jo også lavere profil enn meg da. Så den blir jo lavere bare av det. Skal sjekke under en dag :) hehe, ja har dekkstrekk jeg :) Ja du får gjøre det.. bilen min blir like lav bak som framme tror jeg.. skal vertfall stille den bra ned bake når jeg kommer hjem om 8-9 dager :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 sier bare syke mannen :D og jeg liker det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 enig med stian :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 hehe, liker clean looken, og liker det laaavt :D er kjendt for denne høyden rundtom her jeg bor..:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 rart det der :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Du har fremdeles litt å gå på :D Litt lavere bak nå :D Og husk! Det blir aldri lavt nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 ja har litt igjen og gå på;) ca 1 cm igjen å skru ned fremme på demperen.. Og bak skal den stillest ned når jeg kommer hjem fra sjøen om 1 uke ;) Nei sant det! Aldrii lavt nokk :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 du trenger jo ikke dempere, skulle jo bare sveist hele greia fast 1mm åver bakkenivå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg