Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Fin bil dette ja. Beviser nok en gang at det ikke skal mye til. Skal du ha gitter foran ic'en? Synes den tar litt mye oppmerksomhet fra fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hvor går denne bilen? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hvor går denne bilen? I Norge:D hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 AudiRS4, du som maser etter senk på nettby picsa mine?? Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 AudiRS4, du som maser etter senk på nettby picsa mine?? Haha er nokk meg ja ;p skal senkes mer min og ! men venter på nye støtdempere så jeg får stive den av bak! eller blir den så sigen når jeg har folk baki !! Bare vent til sommerfelgene kommer på igjen ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Once again, hvor går bilen? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 pett3r : Takk for det :) Haansi: kjekt og høre ! TiM: takk :) Synst og huske du har kommentert på vacn ja ;) Sandmo:Tnx !:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Once again, hvor går bilen? :D Møre og romsdal.. vartdal, ørsta kommune! Nær Ålesund om du ikke har hørt om ørsta eller vartdal.. ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jojo, vet hvor det er.. :) Bor i Førde selv, så er ikke så langt unna :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Fin bil dette ja. Beviser nok en gang at det ikke skal mye til. Skal du ha gitter foran ic'en? Synes den tar litt mye oppmerksomhet fra fronten. Skal ikke mye til nei :) gitter forran ic'n blir det nokk ikke ;) Like det best sann.. Skal det bli gitter forran der så blir det ny front. Er nå fronten du møter på vegen når bilen kommer imot ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jojo, vet hvor det er.. :)Bor i Førde selv, så er ikke så langt unna :D Åja !;) får ta deg en tur til skikkelig rånemiljø her da ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha :D Hvis selgeren blir enig, så skal jeg hente en RS4grill der oppe om noen uker! Så får ta en titt :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hvem er selgeren da? fra ørsta? Får håpe jeg er hjemme fra sjøen da, reiser 14 nov og kommer hjem etter nyttår eller romjulen.. satse på han ikke blir enig før til sommern da ;D ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 "audi_a4-1,8tq" på forumet :) Er fra volda tror jeg.. Haha, såpass ja :D Blir vel noen kroner i kassa da ;) Er bare en times kjøretur fra der dama bor, så kan ta meg en tur en annen gang også :) Skulle fått sett den bilen din.. et pent stykke kjøtt :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Åja, godt mulig jeg kjenne han.. ja blir noen lommepenger :D Åja, ja men en times kjøretur er verdt det ;p neida :) Ja det er nå bare å ta turen når vinteren er borte, så Brock felgene får komme på bilen igjen !:D Er en smule høy nå, men det blir justert ned når vinteren er vekk ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg