Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei. Golfen jeg hadde, tok kvelden i fjor høst og da ble anlegget stående i bilen. Det ble fuktig i bilen i vinter, og når jeg koblet fra og tok ut anlegget la jeg merke til at portene på forsterkeren min er blitt rust skadet. Regner med at hvis jeg bare pusser bort rusten, eller bytter ut skivene og skruene slik at det blir rustfrit (så og si hvertfall) vil det fungere som før. Men stemmer det? Eller er det best å kaste forsterkeren og få tak i en ny en? Kan rusten på portene skade forsterkeren eller bassen(anlegget mitt)?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 portene? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 portene? Kanskje litt feil valg av ord. Tenkte på inn og utgangene på forsterkeren. Tilkobling av strøm/jord osv... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 puss ned så går det nok fint. åpne den gjerne og se om noe har kommet inni den også. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 puss ned så går det nok fint. åpne den gjerne og se om noe har kommet inni den også. tenkte det samme selv... I værste fall er det vel bare sikringen som ryker?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Åpne den, og se om det har irret inni der. Har det det, så vasker du over med sprit og q-tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg