carla90 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hei Jeg har en rockford fosgate p300-1 mono forsterker med en ok 12" pioneer sub. også lurte jeg på hvordan jeg skal justere forsterkern, kan sitte inn på Punch EQ, FreQ Hz og Gain. Noen som vet hva jeg skal sette de forskjellige på? Takker for svar:) Siter Audi A6 2.4 quattro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Delefilteret (low pass) setter du på 80hz, "punch" på 0, og gain på 0, så setter du på spilleren, og spiller så høyt som resten av høyttalerene dine klarer (uten ulyder) og stiller så gain opp til du synes det er nok bass, eller til det låter jævlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carla90 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 okey, takk:) Siter Audi A6 2.4 quattro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg