MrHenrik Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei! Noen som kan hjelpe meg med følgende; jeg trenger å finne et senkesett til en Skoda pickup.. Hvor får man kjøpt noe slikt? Mvh Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hvordan Skoda er det? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Skoda Felicia fjærer framme (Jamex) Så kutta jeg orginalfjærene bak en runde eller to... Husker ikke helt! Om du kutter, så kutt heller 2-3 gang i stede for å kutt for mye på en gang... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Skoda Felicia fjærer framme (Jamex) Så kutta jeg orginalfjærene bak en runde eller to... Husker ikke helt!Om du kutter, så kutt heller 2-3 gang i stede for å kutt for mye på en gang... Ikke noe sted man får kjøpt noe som passer rett på? - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg leita masse den gang da jeg hadde Skodaen, men ingen hadde. Felicia og pickup er stort sett samme bil, men bakstellet er forskjellig. Derfor passer ikke felicia fjærer bak... Men det er ingen sak å kutte orginalfjæra da... Men det er ikke godkjent å gjøre det på den måten da... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg