bilgal86 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Noen som vil modde min volvo 940? Vil ha litt mer senk foran. Film på siderutene, og disse felgene: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei=) Prøvde å ta en liten en men det ble f***et og jeg gidder ikke fikse mer på det i dag;) hehe Hadde vært fedt med de felgene i virkeligheten!!! :P Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 oooh, dæven :D Tror jeg må bestille de felgan :P Det ble jo tøft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ja ble sinnsykt stili! Hva heter de felgene? Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 De heter Aez Phoenix. De finnes på gummihuset.se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Takker:P Har lyst på slike jeg også:) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 :P Bare å kjøp :) skal ordne meg sånne felger i løpet av vinteren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg