mordz Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ja nå skal jeg også begynne med et lite projekt:) Her har vi bilen, slik den ser ut i dag:) Jeg skal lakke den svart. Fjerne vindusviskere og andre Opel merker. Få på en del jeg bestilte i dag: denne Jeg håper jeg kan få hint, tips og triks i fra dere:) Dette skal jeg prøve å få til før mandag neste uke. wish me luck! Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ikke for å være slem, men spar styling penga, selg bilen og kjøp deg en (i orginal stand) finere bil :P Du tjener mer på det i lengden ;) Mente det ikke stygt, er bare ikke fan av kadett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordz Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg fikk bilen gratis. bilen var eid av en mekaniker i 3 år. han har tatt veldig godt vare på bilen. alt er i tipp topp stand, av motor og div. Jeg kjørte i fra haugesund til oslo og tilbake på under en tank. en tank koster meg ca 450kr. eneste som er et lite problem med bilen er den ene demperen som er venstre bak. men senke sett skal på allikevell. Bare vent du gutten min;) Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 er bare å glemme de der styling greiene... det du skal gjøre er å lakkere bilen gul og taket svart. montere to eksos potter som stikker ut bak på vær side.. å volla... har du en kadett "Einart" sport, får ikke noe tøffere en det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg