Danna Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hva skjer med denne bilen nå ? :) Hørte no rykter om R32 motor med turbo jeg ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hva skjer med denne bilen nå ? :)Hørte no rykter om R32 motor med turbo jeg ;) åssen er det å få godkjent i norge da? hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 åssen er det å få godkjent i norge da? hehe sikkert ikke noe lettere en og få regga en 2.8L ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 registrere er for pyser hehehe, må vel en tur til tyskland og få noe tüv papirer så går det nok bra. Danna: well Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 registrere er for pyser hehehe, må vel en tur til tyskland og få noe tüv papirer så går det nok bra. Danna: well er jo ikke så veldig lurt å kjøre med en bil som ikke er godkjent mod motor i forhold til bremser å slikt da.... om du skulle ha max flaks å kjøre over noen, å dem stryker med... hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Man må jo faktisk ikke kjøre akkurat den bilen heller, henger er en veldig fin ting f.eks ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Man må jo faktisk ikke kjøre akkurat den bilen heller, henger er en veldig fin ting f.eks ;) tror jeg hadde hatt det veldig vondt med meg selv om jeg hadde bygd den bilen, å ikke sku kjørt den for å si det sånn Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg