olemarius Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 hvor mye må man ut med viss man vil ha bilen lakkert slik denne fyren har, skikkelig gjort og i motor rommet etc. ? noen som vet, hadde vert fint å vite :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by kay arne kjell magne sitt lille prosjekt ikke like fin nå Vææ, hva..? hva mer var det å gjøre med den Golfen? Huff.. kunne høre den Golfen på lang vei når jeg bodde i Øvrebyen, rista i veggen å en fin "plysj" og så så man bare noe lilla fly forbi vindu Er det du som har overtatt den kay arne? 1.8T er vel det neste nå da :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 skal ha mere av alt mulig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Håkon A skal ha mere av alt mulig.... aren't we cute? :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Mye vil ha mer. :D Nice bil iallfall, gleder meg til å se den til sommeren igjen. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 ja ush oss golf folka jeg har ikke tatt over bilen Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 lakk hvor mye må man ut med viss man vil ha bilen lakkert slik denne fyren har, skikkelig gjort og i motor rommet etc. ? noen som vet, hadde vert fint å vite ??? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by olemarius ??? :D Kommer jo ann på hvor mye du gjør selv.... ;) Kan bli veldig dyrt og veldig billig.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 sant nok , men , kanskje spør litt dumt her men, hva gjør man før den går i lakk boksen ? jeg skal kjøre et caddy prosjekt neste år og må nok få ny lakk ettersome fleste er ødelagte i lakken , så hvor mye må man ut med ? takk for svar :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Man vasker bilen, finner bulker, matter, sliper rust, grunner, sparkler, sliper ut sparkel, maskerer til fyller, legger fyller, sliper ut fyller, maskerer til lakk, lakker, venter, tar av maskeringa, tadaaa!!! Smooth bil :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 i see :) men, hvor mye man ut med da, om man gjør dette her ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvis du gjør alt klart så lakkereren bare skal sprøyte over bilen så går det vel med non få lapper på materialbruk/strøm o.l. Lakkereren vil vel gjerne ha en slant og? Er bilen så ribbet som den vist helt først, så tror jeg du kan diskutere deg til en ganske så bra pris. Det er litt forskjellig av folk ville tatt for en slik jobb. Fra 3 lapper og oppover vil jeg tro? Kanskje mindre og... Kommer mye ann på lakken som skal brukes... Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 det er jo ikke gale, jeg hadde trodd verre ? så for meg 20 tusen jeg, var jo egentlig klar for å betale vertfall 10 tusen... Hva med farge, kan dem hoste opp allslags farger ? har du greie ?? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 vi kan hoste opp ALLE slags farger :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 jasså elanzer :D kan du fikse billig lakk job om 6-8 mnd ? ?? :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg