Mazda_626 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Komplett frontsett selges. Selges på grunn av jeg har byttet til en størrelse som jeg slipper å modifisere fester å herje for å få inn (5x7). Settet er i veldig god stand og du skal se godt etter for å se at det har vært montert. Henvendelser til rcdude_5 at hotmail.com da jeg ikke er her inne så ofte som før. På forhånd takk for all interesse! bare å sende en mail om du lurer på noe Pris: 2200,- Mvh Nicolai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_626 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Satt ned pris! Legger med en link jeg: http://www.audiogearreviews.com/reviews/speakers/review-Morel_Hybrid_Ovation_6.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Nærmer seg nå... ;) Har du lyst til å bytte mot noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_626 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 I utgangspunktet bare penger:) Men alltid gøy å høre hva du har å tilby, skal selge bilen så det må være noe ikke-bilrelatert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Har mye rart jeg. ;) Noe spesielt du trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 har du solgt dette?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Send meg PM såfall om du ikke har! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_626 Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Send meg PM såfall om du ikke har! PM sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 solgt? bud på 2000 ink. frakt! svar på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 lite respons det var o få da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
putsi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 lite respons det var o få da:P prøvd mailen hans? står jo "ikke ofte inne" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_626 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg