Go-carter Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hei :) Har et bobil-prosjekt på gang, og har blitt tipsa at et godt sted å lete etter svingskive for sete, er i van'er... Noen som har tips hvilke som kan ha dette? Takker ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 dette sitter ofte i handikapbiler. Du kan jo høre med hjelpemiddelsentralen, kanskje de har en leverandør som kan hjelpe deg? Ellers får du bare overfalle en i rullestol :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 No prob, Rustcheck på Mysen plukka det av en Van, skal innom å hente det i mårra :) Så blir det spennende å se om jeg får tilpasset det ISRI setet som sitter i DAF'en.. :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 flott! Da kan alle rullestolbrukere i Skedsmo-området senke skuldrene og slappe av :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 :D Vær ikke så sikker på det, snart kommer jeg å rapper rullestolheisen som henger bakpå, så får jeg lift også! ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 hehe:) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg