Gå til innhold

Min 06 Audi A3 2,0TDI S-LINE

Ranger emnet


Ken-gti

Anbefalte innlegg

Jeg hadde først Ta Technix, men jeg bytta til supersport:) Koster litt mer og er litt stivere, men fikk en god pris inkl. montering hos et styling/tuningfirma:) Felgene mine stikker også litt lengere ut foran enn bak, men jeg har spacere bak, så får se om disse må fjernes...!:) Hvis jeg får mye problemer, så tror jeg bare at jeg valser litt!:D

 

aaaah:) ja hadde supersport på en golf 2 jeg hadde, jekka den opp foran så heisa jeg 3 hjul:P haha... hadde 1-1,5cm fra ramma med styrestaget, ikke ett merke:D ehhe

 

hva et og dim hadde du igjen? har du noe ala det sammen som meg så går det nok:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aaaah:) ja hadde supersport på en golf 2 jeg hadde, jekka den opp foran så heisa jeg 3 hjul:P haha... hadde 1-1,5cm fra ramma med styrestaget, ikke ett merke:D ehhe

 

hva et og dim hadde du igjen? har du noe ala det sammen som meg så går det nok:)

 

Hahaha, sprøtt!;) Da er det bra stivt ass..:pimp

 

Jeg har ET45 med 235/30-20 dekk:) Mine stikker liiiiitt lengere ut tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:)

 

Nå som du har fått senka den, hva er neste prosjekt på lista?:)

 

ingenting igrunn:) bilen er som jeg vil ha den så.. litt små lakking av callipere osv eller ikke noe:) driver å tenker på nytt prosjekt :) men beholder vel audien til neste vår tenker jeg:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Leste det i et av de forrige innlegga. :) Har en kompis som går lei av biler etter 2 dager, for å si det sånn.

 

Btw, subber du ikke med 4/5stk i bilen med 20" ?

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår