thalvor Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei, Jeg har en Toyota Avensis 2007 mod med chip/konfigurator fra diesel-power (KO Invest) i Trondheim. Jeg kjører nå med standardinnstillingen som er trinn 4 eller 5. Går ifra 1-9 og A til F er det vel.. Er det noen som har kommentarer eller anbefalinger til hvilken trinn som er optimalt? I manualen står det at man kan skru opp til motoren "fusker" for deretter å skru litt ned. Men istedenfor å prøve meg frem så kunne det vært greit å satt optimalt trinn med en gang. Usikker på effentforbedringen jeg har nå. Men motoren er en 2.0 D4D 126HK og minste forbruket jeg har klart å få er 0,50 l/mil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_InZaNe_ Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Det beste er nok å gjøre som i manualen da det kan være en del forskjeller fra bil til bil :) Siter More steel in the United States is used to make bottle caps than to manufacture automobile bodies. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg