wu-style Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hei. plages med min 1998mod 1,9tdi. bilen er chipet og har effektanleg og inntergrert greenfilter. det jeg plages med er at når bilen når 90 grader slutter turboen å funger. men viss jeg stopper å starter på nytt,funker den fint i en liten stund. noen som vet hva dette kan være? mistenker lmm eller n75 ventilen. men det er jo rart at dette bare skjer når motoren blir varm??????? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodee Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 har vert borti det samme på en toyota celika og der car det mapkontrollen som va feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 bilen som har slått seg inn på nødmodus? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hvordan ser man om den er i nødmodus..? får opp feilmelding med vag com 00575.(manifold absolute pressure sensor) noen som vet hva dette kan være.? har undersøkt på nette om feilkoden å kommet fram til at det kan være lmm eller n75. men det jeg syns er rart er at dette bare skjer når bilen blir varm..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg