Krossmoen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hei! Har nå kjøpt meg anlegg til bilen, men er litt usikker på hvordan jeg skal koble og stille inn forsterkeren. Er tre RCA utgangler på CD spilleren min: Front, Rear og Sub. På forsterkeren min er det bare to, og de heter Front og Rear. Jeg har to 6x9" bak og en subwoofer, og er ikke sikker på hvilke innganger jeg bør bruke. Forsterkeren har en knott til bass boost på rear utgangen, men trodde det beste var å koble 6x9ene på denne utgangen. Regner med at jeg bare skal bruke rear og sub på cd spilleren. Jeg har DENNE pakken. Er også ganske grønn på dette området, så hadde vært greit med tips (instilling osv). Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Du kobler 6x9 høytallerene på rear utgangen på cd-spilleren din, og på front utgangen på forsterkeren. Og så kobler du bassen på sub-utgangen på cd-spilleren, og på rear utgangen på forsterkern din. Da vil du få bass-kontrollen på bassen din. Ellers kobles alt som på et vanlig anlegg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Og brokoble rear til suben ;) Men ikke forvent allverdens trykk da, for den forsterkeren er ALT for liten til å drive sub med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Og brokoble rear til suben ;)Men ikke forvent allverdens trykk da, for den forsterkeren er ALT for liten til å drive sub med ;) Tenkte det samme selv... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krossmoen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hmmm. Får montere det å høre hvordan det blir. Har INGEN peiling på dette, men regner med at jeg skal få det til. Er den ikke god nok får jeg kansje låne en slik en av en kompis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hmmm. Får montere det å høre hvordan det blir. Har INGEN peiling på dette, men regner med at jeg skal få det til. Er den ikke god nok får jeg kansje låne en slik en av en kompis... Det er ikke noe særlig vits i, er ikke mye bedre den forsterkeren der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg