Ryzan Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 biln min 1991 Omega A 2.0 har slutta å starte, Ingen lyd fra startern når jeg vrir om tenninga, har streika litt før og startern har hørt svak ut, som om den ikke klare å få igang motorn. Den har vært litt av å på men i det siste så har den ikke starta. Ny starter fra høggeri da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 kan få tak i ny starter på huggeri ja! Klikker det bare når du vrir om tenningen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryzan Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 er ingen lyd når jeg vrir om tenninga, helt stille, funker å trillstarte. Tenkte også at det kan være noe elektrisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 prøv å skift batteri først! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryzan Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ja, går det å starte med startkabler da tror du? bilen har stått i 2 år når jeg kjøpte den, så e jo ikke umulig at batteriet har gått til fans, men har jo lys og sånn inni biln Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hadde samme problemet med min daværende Opel GSI, trudde starteren var gåen, skiftet denne, fremdeles var problemet der, samme som du beskriver. Skiftet batteri, og vips så starta bila. ja du kan starte med startkabler, men skift batteri!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg