grenadiers Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Vi er markedet for ny bruktbil, og det står mellom A3 (sportback, bensin) eller BMW1 (sannsynligvis 116i). Bilen skal brukes som familiebil (ett barn). Har pløyd gjennom en del tester på nettet, og oppsummert kan det virke som om: - BMW1 har bedre kjøreegenskaper - A3 har bedre plass, komfort og finish Jeg antar de fleste her på A3-forumet vil anbefale nettopp Audien, men hvorfor? Tar gjerne i mot synspunkter fra dere som allerede kjører bilen, om ting dere er mest/minst fornøyd med, og hvorfor vi skal/ikke skal velge BMW1 i stedet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grenadiers Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, her var det liv, gett'..... Er det virkelig ingen som har et eneste synspunkt på A3 vs. BMW1??? Ehh... er ikke dette et A3-forum??? Ser det (i skrivende stund) er 21 personer som har klikket seg inn på posten min. Men av dem er det tydeligvis ingen som mener noe som helst... nei, da så.... God tur videre, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Vel den bilen med best plass. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 - BMW1 har bedre kjøreegenskaper - A3 har bedre plass, komfort og finish Jeg ville tatt det beste av disse 2 ondene, Audaen. Kun pga plass etc.Kjøreegenskapende som BMW har, kan du alltid få fikset på Audaen med hjelp av ettermarkedsdeler.Det er verre å bygge ut BMW`n for bedre plass. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg