MINIPEDDY Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 tiden er inne for å bytte til vinterdekk og jeg oppdaga noe kjedelig. Helt nye dekk i mai og dekket bak H/side på volvo v70 2002 mod var helt nedslitt på ytterkant. Har merket at høyreside har subbet siste dagene i hjulbuen, og visst jeg gir litt på i fartsdumper så høres en meget lite tilfredstillende "Dunk" Jeg tenker at støtdemperene er slitte, har noen utført denne type arbeid? må vel ta spissinga på bilverksted men bytte selv kan vel ikke være noen heksekunst ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 bytte støtdempere bak gjør du på 5 minutt pr side. Bare skru ut 18mm muttera i bagasjorommet, og en 17mm bolt i nedkant. da er det bare å dra demperen rett ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg