entane Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 dørpanelene er desverre solgt. og radiatoren sitter fint i bilen til øystein ;) desverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 javla tulling! ... :@ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper-Niclas Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei! Jeg er ute etter en vinduspusser bryter til Golf 2 da min er knekt. Er også interessert i et instrumentpanel hvis du har det også. :) Siter 1992 Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 javla tulling! ... :@ koselig ;p har bryteren ja, og instrument, men km telleren har stoppet :/ så er vel ikke så intresangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 les forrige side så skjønner du voffor Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper-Niclas Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ok, har den stoppet pga speedo wire er defekt eller er det noe annet feil med den? :) Siter 1992 Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 er nok de tannhjula inni spedoen.. glemte og at jeg har lagt ut nr mitt her, telefonen er død så har bare firmatelefon om dagen, send pm hvis dere vil ha nr;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Sleng ut et bilde av lysbryteren med uttrekk for tåkelys hvis du fortsatt har den..? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galleon Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hei! Jeg tenger frontrute til Golf 3, har du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg