audiavant Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Etter å ha brukt xx antall penger på å fikse bilen min vil det ingen ende ta. Dro over en grevling. BM. den største jeg har sett, trodde jeg kjørte på ett tre. Etter det har jeg hatt en stygg knekke lyd hver gang jeg har svingt max til høyre. Etter å ha bytta til vinterdekk så har knekkelyden blitt borte men ved pådrag drar bilen kraftig til venstre. La og merke til når jeg bytta dekk at bremseskiva på venstre side0 med div er helt løs og holdes kun på plass av hjulboltene. Noen som har feilsøkingstips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 at bremseskiva di er løs er normalt. skal være slik. den setter seg når du monterer hjulet:) angående at den drar til siden er enten at bremsene henger på eller at et eller annet stag har fått seg en kavring. styrestag etc++ Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiavant Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 at bremseskiva di er løs er normalt. skal være slik. den setter seg når du monterer hjulet:) angående at den drar til siden er enten at bremsene henger på eller at et eller annet stag har fått seg en kavring. styrestag etc++ Husk at dette er KUN ved pådrag. Ikke når jeg triller eller bremser. Derfor dette er et stort mysterium for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg