lroedal Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Sentrallåsen min gikk til helvete her om dagen! Kom en slags pustelyd fra førerdøra framme en liten stund før den konket helt ut. Den begynte å fungere igjen en liten stund, også da var luftlyden der. Hva er det som kan forårsake det? Hvordan feilsøke/fikse? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Sentrallås går jo på lufttrykk og med tanke på at du hører en pustelyd vil jeg tippe at en av slangene har løsnet, eller sitter litt løst i fører døra. Løsning er å ta av dørdekselet og sjekket at alle rør sitter skikkelig i hverandre. Og at det ikke er noen hull eller skader på slangene eller koblingene. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takker! :) Fikk løst det, var hele slangen til døra som hadde skrudd seg litt løs! Strammet denne, og da var alt i orden igjen :):) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hadde lignende problem på bilen min - men fant aldri feilen jeg desverre... bra det løste seg Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg