olemm-90 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei, jeg har en Opel Calibra 8v - 2.0Liter. Jeg kjørte og plutselig var de "kakkelyd" fra motoren, og deretter skjærte eine sylinderen seg, så stempelet er låst. Jeg bestemmte meg for og bytte motoren, så jeg driver og skrur ut den gammle (skjærte). 1.hvordan får jeg av akslingen fra girkassen ? 2.Hva er enklest, ta motoren opp eller ta bilen opp og ta ut motoren underifra ? TUSENTAKK for svar .. ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 har du løfte bukk ta den ned vist du har ytstyr til det. hjemme i garasjen er det lettest opp. akslinge dra godt:P og napp litt. henger berre på ett klips. sånn halvmåne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemm-90 Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Fikk ut motoren, Takk for hjelpen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg