kromlol Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sto opp idag klokken 8, var på tur på skolen. Starta bilen, så døde den ut. Så var det såvidt man i det hele tatt fikk start på den. Fikk ingen reaksjoner fra bilen når jeg ga gass. Har enda ikke fått ordentlig start på den, de gangene den starter så ruser den opptil til 1000rpm, før den dør. Får heller ingen reaksjoner ved gass:( Sant nok så var det -10 grader inatt. Og bilen så ut som om den hadde stått i en fryseboks over natta. Men er mildt ute nå, regner litt. Bilen har oppført seg sånn før, men kun i regnvær. Så har den stått over natten og da har den funka helt fint. Noen som kan hjelpe meg litt her? Bilen det er snakk om er en 1995 ford mondeo 2.5 V6. Og ja, jeg har bensin på tanken :P Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sjekk coil pakken din og maf sensor. Hør etter om bensinpumpen går da det har lurt meg en gang før. Prøv feks med startgass. En ting du ikke skal gjøre er å røre gass pedalen når du starter bilen. Alt dette er elektronisk og bilen justerer bensin og tenning osv etter åssen spjeldet står. Så npr du gir gass klarer den ikke å få riktig blanding. Så med andre ord Ligg Unna Pedalen. Du får sjekke om du har gnist på pluggene eller ikke. Pass bare på at du har nok spenning på batteri eller får lading da coilen skrur seg av under en viss spenning. Håper dette hjelper noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 AKKURAT sånn var min når jeg trode jeg hadde feil med bilen.. viste seg at jeg bare var fri for bensin.. hahahah xD så sjekk at den får bensin, med andre ord ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Fått start på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 sku tro det, siden han ikke er her og svarer... xD hehe Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Moro å vite hva som var galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Har ikke fått svart, nettet har vært borte en stund:P Men byttet coilen og pluggene. Og det funket som snus! Og kan vel slenge inn et spørsmål til her da, siden det er kommet snø så er det på tide å få strammet brekket. Noen som kan si meg hvordan det gjøres? :) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det skal egentlig være selvregulerendes enten du har skiver eller tromler. Ville da sjekket om enten waieren hadde ryket eller om håndtaket var ødelagt. Hvis du har skiver bak kan caliperen være ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg