kberg Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Er det noen i norge som fjerner startsperre i databoksen på peugeoter? Det mysser jo av sånne firmaer i england, så??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 veit det er fler i england som driver med dette. men vet ikke om noen i norge som driver med det.hvordan bil og hva skal du ha gjort= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kberg Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 -94 306 1.4 starter ikke, og får en kode 56 (startsperre) men denna bilen har ikke startsperre??? så da vil jeg bli kvitt sperra, eller finne en ny boks som ikke har heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 prøv huggern å se om det er noen i nærheten som har ecu til 306 1,4 eller oppsøk din nærmeste peugeot forhandler og se om de kan hjelpe..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kberg Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Blir nok en tur på skroten ja Bilen har vært på peugeot, men de vil bare skrive timer... Fikk vite akkurat det jeg fortalte dem når jeg leverte bilen der, og ei regning da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg