rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Enzo er herlig.. den svarte er vel ikke Jamiroquai sin kanskje? Den mannen digger biler: "Ferrari fanatic Jay Kay (Jamiroquai) is bursting with pride after he picked up luxury motor number 14. The singer forked out £425,000 for a 220mph Ferrari in Maranello, Italy. It is the last one of the 399 special edition Enzo model. The 33-year-old Jamiroquai star’s other cars include SEVEN different Mercedes, a Bentley and a Lamborghini. Ex-girlfriend Denise Van Outen once said he got more excited about cars than sex." [http://www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php?t=101011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Jeg så en Enzo (eller var det to?:D) i paris på utstilling sist vinterferie. Greit at den var lekker og sånn, men det så jo bare råå ut når den kom ut i gata da! (øverste bildet) yummyyummy Sinnsykt herlig bil. Går vel greit også ;) Pen den Enzo'n der, men ingen slår bilen jeg så i Tyskland for 2 år siden, en Bugatti 16/4 Veyron;) ;) sto i en bilbutikk :rolleyes: Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 da er bare spørsmålet: hvorfor kjøpe en enzo når du kan få to stk. zonda c12s for samme prisen? eller en mclaren f1 for "bare" 300.000€ mer... Enkelt og greit fordi de ikke er en Ferrari. The X-factor! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Andy156 Enkelt og greit fordi de ikke er en Ferrari. The X-factor! Du har rett, en Pagani Zonda er ikke en Ferrari, den er fetere ;) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Hadde jeg fått velge en av dem så er det opplagt til det kjedsommelige hvilken jeg hadde valgt. ;) Hva kallte du den? Pashani Zonja? Aldri hørt om. ;) (joda har testet den i PGR2) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Andy156 Hadde jeg fått velge en av dem så er det opplagt til det kjedsommelige hvilken jeg hadde valgt. ;) Hva kallte du den? Pashani Zonja? Aldri hørt om. ;) (joda har testet den i PGR2) Hehe! Det suger at man ikke har Replay på multiplayer på pgr2 :( Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg