Henrik_H Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 takk for tips folkens ;) Har forresten coupe! Blir vel ikke før utpå nyåret at jeg setter inn anlegg, men kan gi en liten tilbakemelding på hva jeg har gjort og hvordan resultatet blir! Tenker jeg går for et bra frontsett som passer i originalfestene uten alt for mye mod, samt 6x9 i hattehyllen! Også der i originalfestene.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 takk for tips folkens ;) Har forresten coupe! Blir vel ikke før utpå nyåret at jeg setter inn anlegg, men kan gi en liten tilbakemelding på hva jeg har gjort og hvordan resultatet blir! Tenker jeg går for et bra frontsett som passer i originalfestene uten alt for mye mod, samt 6x9 i hattehyllen! Også der i originalfestene.. fornuftig og det blir pent! lag en tråd med bilder av bilen din a spent på ogsån den ser ut og hva som er gjort skal gjøres ? :smilbmw: Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 fornuftig og det blir pent! lag en tråd med bilder av bilen din a spent på ogsån den ser ut og hva som er gjort skal gjøres ? :smilbmw: Kan godt lage en prosjekt-tråd på bilen, men er først og fremst en bruksbil! litt usikker på hvor mye penger jeg skal legge i det, men blir fort nylakkering, felger og senk ;) blir et langtids-prosjekt for å si det sånn.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 jaja men samma det har hatt min lenge og pusler litt med den nå og da. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg