hercem Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Vet ikke hva det heter, men jeg mener slik felger som fortsetter å snurre selv om felgen slutter å rulle :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Modem warning! Har man hørt mer enn fire rap-låter fra rundt 1998 til 2003 så vil man få med seg at det kalles for "spinning rims" ute i hooden i hvertfall. Ofte sett på Mtv cribs også. De firmaet her lager slike i hverfall: http://www.sprewe llracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Er vel for farligt for bruk i Norge de der? Folk kan jo ta feil og tro at bilen kjører når den står stille, farlige greier, fy fy... Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Og politiet kommer til å tro at du burner, så tar de lappen fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 spinners! er vel tilogmed elmotor i noen så felga står og roterer sakte bakover når du står stille nå.. tar av LITT for mye er mye av det i bling bling musikkvideoer nå seff :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 det er en film av det på en gumball eller mischief side fra 2002 tror jeg...... og man så det på mvt igår klokka 2130 tiden (programme cribs). Du kan jo sjekke om det går noe reprise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hehe....... http://www.ramtech-rc.com/RAMTechSpinner.mpg Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg