Gjest mathiman Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hei Driver og skifter registerreim nå, og på reima er det 3 merker og en pil. Motoren står i ØDP Når alle merkene er på plass, 1 på kam, 1 på mellomaksel, og 1 på veivakselen, så vil pilen peke mot klokka, og ikke med. Hva er riktig egentlig? Hvis jeg snur reima slik at pilen peker med klokka, vil bare merket på kamen og mellomakselen stemme, mens det siste merket havner over spennrulla. Hva sier folket? Drite i pila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Drit i pila.. Jeg for min del driter i merkene også.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hei Driver og skifter registerreim nå, og på reima er det 3 merker og en pil. Motoren står i ØDP Når alle merkene er på plass, 1 på kam, 1 på mellomaksel, og 1 på veivakselen, så vil pilen peke mot klokka, og ikke med. Hva er riktig egentlig? Hvis jeg snur reima slik at pilen peker med klokka, vil bare merket på kamen og mellomakselen stemme, mens det siste merket havner over spennrulla. Hva sier folket? Drite i pila? Kammen ,veiva (syl 1 på topp) ødp og rotorn i fordelern mot syl 1 :mat restn trenger du ikke tenke på ;) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg