Næssen Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Kan se for meg den lyden azz, hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Næssen, I kjeften har han snæssen. Tror han er så kul, Burde hatt rundjul. Måtte bare.. Take no offense :) Digg å slædde Volvo om dagen eller? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Digg å slædde Volvo om dagen eller? seff:) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Næssen,I kjeften har han snæssen. Tror han er så kul, Burde hatt rundjul. Måtte bare.. Take no offense :) Digg å slædde Volvo om dagen eller? Eirik Nå blei jeg lei meg:( Kannke no for at det er etternavne mitt, du skal ikke ta en Jan banan også da? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Nå blei jeg lei meg:( Kannke no for at det er etternavne mitt, du skal ikke ta en Jan banan også da? Heter du Jan Næss? "Æ e Jan Bavian ligg og kose mæ heile dan Æ e Jan Bavian like ikke tran - nei. Men når det blir natta så går æ stille ut Og klatre opp i et banantre og spise så mye æ greie. Æ e Jan Bavian ligg og kose mæ heile dan. Æ e Jan Bavian like ikke tran - NEI!" :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Heter faktisk, Jan-Christer Næss, men men bra sang da:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Nå har jeg sett en film med insane clown posse.. Bare drepinga:p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Nå har jeg sett en film med insane clown posse..Bare drepinga:p link meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 link meg Er vel ikke lov å linke til torrents? Du finner den på pirate bay. Death racers heter den:) Utrulig dårlig film, men kult at icp er med :D kun de scenene med de som er bra:P Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 jejeee.. kom hjem fra fest nå.. er skamklipt som en nazi.. Blir caps de neste dagene ser jeg.. ellers noe som shera? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 døgna her.. sett ferdig et par SAW filmer iløpet av natta. enkleste løsning på og snu døgne littegrann tilbake i fra ferie-modus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Joda.. Mye som skjer.. Kunne f.eks fått meg ei jente på 16 (17 en gang i år, 92 modell) hvis jeg ville, men jeg er opptatt fra før.. Rart at folk er så merkelige at så lenge jeg er interessert i Volvo, skruing og motor, så var det nok for hu... Strange shit.. Jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Joda.. Mye som skjer.. Kunne f.eks fått meg ei jente på 16 (17 en gang i år, 92 modell) hvis jeg ville, men jeg er opptatt fra før.. Rart at folk er så merkelige at så lenge jeg er interessert i Volvo, skruing og motor, så var det nok for hu... Strange shit.. Jaja.. hehe wtf :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Joda.. Mye som skjer.. Kunne f.eks fått meg ei jente på 16 (17 en gang i år, 92 modell) hvis jeg ville, men jeg er opptatt fra før.. Rart at folk er så merkelige at så lenge jeg er interessert i Volvo, skruing og motor, så var det nok for hu... Strange shit.. Jaja.. hva faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg