Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Klovndaniel var du å kjørte i veberg på lørdag? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 ja det var jeg.. jeg som kjørte sølvfarga 740 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 den det sto BAJS EVO på panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ok, Fikk ikke vært der jeg:( Første gangen det er litt spenning i bygda, også har jeg ikke hørt no om det før i dag:O hvor er det sto om detta a? hørte at det var mye folk der. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 var vel ca 15-20 biler.. blandt annet en svensk importert bmw m5 med 350hk++ utpå jorde.. hehe motoren skulle bare testes før Rallycross ombygging.. var også en rekke saab turbo og greier, mye gromt til å være jordebil. sto en del på hjemmesiden våres. Weberg'n selv som vant i åpen klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ok, Synd at jeg ikke fikk vært der:( Håper det kommer en ny mulighet en gang:) Weberg, Altså Erik eller? Btw, Ossen får jeg abonnert på tråder her? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 ja erik som vant.. helt uslålig i saab blitt han.. like uslålig som han var i ascona før i tia. ja du gikk glipp av noe heftig der ja.. fy faen å artig det var så lenge redskapen holdt.. starta dagen med 3syl kjøring, så fiksa jeg det også gikk det 2x3runder så var det havari mens en kamerat av meg kjørte den, første gangen hans i bakhjulstrekk så han herja fært utpå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hehe, tøft, synd med havari da:( Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 ja det va jævlig kjipt.. men da slapp jeg å havarere i løp da.. bilen er jo ferdig med bur og hele pakka så nå mangler det kun noe brytere og fikse motor så er den klar for løp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Goodie:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Btw, Ossen får jeg abonnert på tråder her? Trykk post reply, så ser du på "flere valg" nedenfor "svar til tråden". der står det "tråd abonnement" Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ok, Thx:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 thx Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Byttet just bakaksel på Volvoen. Feste på gamle akselen knakk mens jeg kjørte, så bærebroa smalt i asfalten, og det hørtes ut som 3. verdenskrig. Røyk med 1500 for komplett bakaksel :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Byttet just bakaksel på Volvoen. Feste på gamle akselen knakk mens jeg kjørte, så bærebroa smalt i asfalten, og det hørtes ut som 3. verdenskrig. Røyk med 1500 for komplett bakaksel :) hehe.. shit happens :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg