_MDS_ Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Godt noen må jobbe så vi sykemeldte får penger. :D Damn you all! Biring det innlegge ditt ble rimelig teit og flaut og lese så det kunne du spart deg for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Og det kule er jo det at det står på sykemeldinga mi at jeg er sykemeldt til jeg har fått meg ny jobb... Har faktisk inntryk av at folke her inne ikke er så gammle... Hvor gammel er folket her da?? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Jeg ser på meg selv som godt over alderen for småjenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Jeg er en 19 år gammel student med to jobber. Kjører en 745 GLE med B230E og automat, derfor de to jobbene. :D Noen som vet hvor man får tak i armlene med koppholder til midtkonsollen btw? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 biring. du er klar over hvor teit det er at du prøver å disse meg? jeg tar meg overhode ikke nær av det, jeg ser heller ned på deg for at du gjør det. hvor gammal er egentlig du? hahahaha, du er klar over at jeg skreiv det i stil til hva du gjorde MED VILJE?! for å vise hvor latterlig dumt ditt var? Resten gidder jeg ikke å kommentere engang annet enn at jeg er eldre enn deg:volvsmile Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hahahaha, du er klar over at jeg skreiv det i stil til hva du gjorde MED VILJE?! for å vise hvor latterlig dumt ditt var?Resten gidder jeg ikke å kommentere engang annet enn at jeg er eldre enn deg:volvsmile klart innlegget mitt var dumt. det var jo hele poenget i innlegget det bilring. nettopp. voksen kar som prøver å disse en 17åring? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 klart innlegget mitt var dumt. det var jo hele poenget i innlegget det bilring. nettopp. voksen kar som prøver å disse en 17åring? haha det som var teit var at du posta det flere steder, hvorfor? skjønte ikke det gitt.. for det andre kabler du på leggen din med det noe så ENORMT. Hva andre syns og ikke syns om meg bryr meg fint lite, annet enn at jeg liker å ikke bli likt:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 det som var teit var at du posta det flere steder, hvorfor? skjønte ikke det gitt.. for det andre kabler du på leggen din med det noe så ENORMT. Hva andre syns og ikke syns om meg bryr meg fint lite, annet enn at jeg liker å ikke bli likt:) fint a gitt.. jeg posta det her fordi det var volvo relatert. hvis du liker å ikke bli likt så kan jeg fortelle deg at du har klart det fint, skjønner ikke greia med å sitte forran data'n og prøve å rakke ned på en 17åring. patetisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Skjønner ikke hvorfor siden heter, bilforumet.no, skulle heller het diskusjon.no Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Skjønner ikke hvorfor siden heter, bilforumet.no, skulle heller het diskusjon.no http://www.diskusjon.no KlovnDaniel: Biring er en ganske patetisk person ettersom han i det heletatt gidder og sitte forann datan sin og "disse" folk på et jævla bilforum og sier "tøffe" ting som at han liker og ikke bli likt av andre osv. Ja ganske voksen oppførsel det Biring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hvor gammel er du da biring? Bare lurer, du velger selv om du vil svare på det! og btw, ting her Må ikke være volvorelatert, siden det er en offtopic tråd :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 vi kan legge den saken død, jeg er ikke interessert i å diskutere no mere med biring, herved ignorert til det sku komme noe fornuftig. men men back to topic.. finnes det noen egene volvo forumer bortsett fra volvo delen her hos oss?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 men men back to topic.. finnes det noen egene volvo forumer bortsett fra volvo delen her hos oss?. jepp. et veldig bra et! VolvoForum Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 takk for det leirviken.. det så jo bra ut det.. da har jeg mere lesestoff til kvelds;). altids artig å lære mere av diverse prosjekt.. zatzy.com er et bra forum jeg pleier å lese en god del på, der var det blandt annet en som lagde volvo EVO motor med turbo. det er første gang jeg har sett hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 åh.. nå vil jeg bare ha julaften overstått, slik at den skikkelige festinga kan begynne :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg