team_spydeberg Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skal slenge på vinterdekk på sommerfelgene mine, noen her som vet hvor i oslo området det er billigst? Har ringt ett par steder og det ligger jo på 1000 kroner de fleste steder, men jeg mener dette var mye billigere sist jeg gjorde det. Det dreier seg om 15" dekk og felger. Hvis noen er interessert i å gjøre det for meg mot betaling kan det også ordnes. Altså, jeg har felgene (som sitter på bilen) og jeg har dekkene som skal på felgene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sharif? Vet ikke akkurat hvor han har sjappe men regner med du kan bestille på nett også å få de tilsendt for ikke en altfor så dyr penge, er masse ståhei om ham i avisa, du kan jo sjekke ut hvor bra det stemmer :) Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sharif? Vet ikke akkurat hvor han har sjappe men regner med du kan bestille på nett også å få de tilsendt for ikke en altfor så dyr penge, er masse ståhei om ham i avisa, du kan jo sjekke ut hvor bra det stemmer :)Les første post en gang til du..Kan jo selvfølgelig bestille en dekkomleggingsmaskin men..... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg