GJK1973 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Har noen bytta denne på bilen noen gang? Jeg vil gjerne vite hva dere betalte for jobben + ventilen på verksted :) Jeg har en Peugeot 307 SW om det har noe å si :) Det svidde i lommeboka kan du si :) vi fikk en pris på litt over 4000 kr i januar, og nå kosta den plutselig 7200 kr... Er det riktig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Heisann;) over 7000,- for en EGR ventil??:O Kan jeg vanskelig tenke meg... Nå skal ikke jeg si om det er det det koster for å bytte greiene eller ikke, men virker veldig usannsynlig. Merkeverksted du var på? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GJK1973 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Heisann;) over 7000' date='- for en EGR ventil??:O Kan jeg vanskelig tenke meg... Nå skal ikke jeg si om det er det det koster for å bytte greiene eller ikke, men virker veldig usannsynlig. Merkeverksted du var på?[/quote'] Merkeverksted ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GJK1973 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nullstilling av systemet + arbeidet kom på litt over 2000 kr...selve EGR-ventilen kosta 5800 kr.... Utrolig dyrt :( I tillegg starta lampa å lyse igjen da jeg kom hjem. Tar de betaling for en diagnose sjekk imorgen (Peugeot ba meg komme ned så de fikk gjort en test), da blånekter jeg og drar til det lokale verkstedet i steden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg