Rookie Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hei! Jeg har søkt rundt på forumet, men finner ingen klare bilder av hvordan ledningene skal kobles til høyre baklykt. Jeg har hatt innbrudd i bilen der ledningen til lykten ble revet ut av kontakten, samt at kontakten er borte. Så lurte bare på om noen kunne legge ut et enkelt bilde av hvilken ledninger som skal hvor på denne lykten. Så langt har forsøkene mine bare endt opp med at når jeg trykker på bremsen begynner vindusviskeren bak å gå... Hjelp mottas med stor takk! Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Skaff deg en Haynes reparasjonshåndbok først som sist. Der er det koblingsskjemaer, slik at du enkelt finner ut av dette. Det er greit å lære seg å lese koblingsskjemaer ifm. en såvidt "enkel" aksjon som dette;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg