Gå til innhold

Raceday @ Vintertreff Lørdag 31/1-09 sigdal

Ranger emnet


RR...

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synnes treffe var bra ,de som kom fikk kjørt mye å lite utkjøringer .vi vurderer også et treff til i år .

Hvordan er stemningen for det ?

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi er interessert!

 

MEN MEN MEN:

 

ups:

- Kontrollert, ikke for mange utpå

- Ble berga med en gang, av folk som hadde peiling

- Godt vær

- God bane

- Mye kjøring! :D

 

downs:

- Det kosta 700 å kjøre for èn person i èn bil... det er dyrt.

- Virka som flaggvakten flagga spontant, ett heat fikk jeg 3 runder, et annet 7-10.

- Samtidig virka flaggvaktene litt vimsete, bl.a. rett før jeg dro stod banen tom i 2-3 minutter før han oppdaga han hadde glemt å sende oss utpå igjen..

- Greit, jeg gikk igjennom et is-parti med bilen(som var markert med hele TO kjegler!), men kom faen ikke å kjeft på meg etterpå! Var INGEN som hadde informert oss om den dritten utpå banen!

- Til tider kunne det virke som om den som hadde flest kompiser fikk kjøre utpå, da det var "fullt", men plutselig kom Cayennen utpå som kamerabil.. ;)

 

Forøvrig må jeg si at det likevel var et bra arrangement, og jeg hadde det morro trass i at jeg hadde forhjusstrekk :) Måtte desverre dra litt tidlig, men fikk nå brukt noen liter diesel fordet :D

 

Foresten: Han duden som vimsa rundt i subaru-jakke, og kjørte brøytebil, hvem var det? Fikk iallefall en gratis kjøretime rundt banen av han :)

 

EDIT: Også har jeg endt opp med rundt 1 time inboardfilm fra to biler, som inkluderer en del forbikjøringer, så bare å skrike ut om noen vil se :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi er interessert!

 

MEN MEN MEN:

 

ups:

- Kontrollert, ikke for mange utpå

- Ble berga med en gang, av folk som hadde peiling

- Godt vær

- God bane

- Mye kjøring! :D

 

downs:

- Det kosta 700 å kjøre for èn person i èn bil... det er dyrt.

- Virka som flaggvakten flagga spontant, ett heat fikk jeg 3 runder, et annet 7-10.

- Samtidig virka flaggvaktene litt vimsete, bl.a. rett før jeg dro stod banen tom i 2-3 minutter før han oppdaga han hadde glemt å sende oss utpå igjen..

- Greit, jeg gikk igjennom et is-parti med bilen(som var markert med hele TO kjegler!), men kom faen ikke å kjeft på meg etterpå! Var INGEN som hadde informert oss om den dritten utpå banen!

- Til tider kunne det virke som om den som hadde flest kompiser fikk kjøre utpå, da det var "fullt", men plutselig kom Cayennen utpå som kamerabil.. ;)

 

Forøvrig må jeg si at det likevel var et bra arrangement, og jeg hadde det morro trass i at jeg hadde forhjusstrekk :) Måtte desverre dra litt tidlig, men fikk nå brukt noen liter diesel fordet :D

 

Foresten: Han duden som vimsa rundt i subaru-jakke, og kjørte brøytebil, hvem var det? Fikk iallefall en gratis kjøretime rundt banen av han :)

 

EDIT: Også har jeg endt opp med rundt 1 time inboardfilm fra to biler, som inkluderer en del forbikjøringer, så bare å skrike ut om noen vil se :)

 

 

 

VIIIIIILL SEEEE!:D

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva moro detta, var kun passasjer denne gangen. BMW`n vi var oppe med fikk lufta seg :D

 

Det var noen som kjørte med valig vinterdekk utpå banen, som burde følgt litt mere med på om dem sperra folk som kjørte fortere. Å når man skal sladde frem og tilbake på hele banen, å ikke får noe spes fart, bør man regne med å bli forbikjørt på "feilside".

Volvo 945 LT

Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen"

Volvo V70 TDI - www.garaget.org

Volvo 242 B20 - Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår