030597 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hei Min 78 mod Buick Regal tar inn vann når det regner. Det kommer vann gjennom varmeapparat på passasjer siden. Jeg har sjekket dreneringen og den er ikke tett. Håper noen med samme problem har tips til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 du må nesten legge deg ned inni bilen under desjen å se hvor det kommer inn.. har en 81 regal sjøll, men har ikke hvert bortig dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hei Min 78 mod Buick Regal tar inn vann når det regner. Det kommer vann gjennom varmeapparat på passasjer siden. Jeg har sjekket dreneringen og den er ikke tett. Håper noen med samme problem har tips til meg. Ikke uvanlig at det lekker mellom varmeapparat og torpedovegg. Mangler det noen skruer så kan vannet renne inn. Varmeapparatboksen er også laget av flere deler som er satt sammen i kitt som kan sprekke/tørke og begynne å lekke. Har du sjekket om det er rent vann eller vann med frostveske? Ta litt på fingeren og kjenn om det smaker søtt, da er det frostveske og varmeapparatregisteret må byttes. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
030597 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ikke uvanlig at det lekker mellom varmeapparat og torpedovegg. Mangler det noen skruer så kan vannet renne inn. Varmeapparatboksen er også laget av flere deler som er satt sammen i kitt som kan sprekke/tørke og begynne å lekke. Har du sjekket om det er rent vann eller vann med frostveske? Ta litt på fingeren og kjenn om det smaker søtt, da er det frostveske og varmeapparatregisteret må byttes. det er rent vann som renner inn. ja jeg må nok plukke istykker å se hvor det kan komme inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneM Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hei Min 78 mod Buick Regal tar inn vann når det regner. Det kommer vann gjennom varmeapparat på passasjer siden. Jeg har sjekket dreneringen og den er ikke tett. Håper noen med samme problem har tips til meg. Jeg har sett den samme feilen på 2 andre Buick Regaler (78, 79). Pakkningen på undersiden av varmeapparatet (eller på siden av varmeapparatet) har rustet. Hvis det har skjedd så må du ut med hele dashbordet og rustsveise i underkant av varmeapparatet. Det er den eneste måten å bli bvitt feilen for gått:-) sorry for kjedelig svar. Ha en fin dag. Arne, Buick Regal Turbo 79. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Eller være kreativ med kitt... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg