pioneer1 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei Skiftet hovedlyktene og blinklys fremme i dag. Angeleyes FTW:) Men i forbindelse med skifte av sideblinkere i skjermen trenger jeg litt assistanse; hvor går jeg inn for å skifte? Ser at jeg evt. må fjerne plastbeskyttelsen i hjulbuene. Er dette rette vei, eller er det en raskere løsning? Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Bruk et lite skrujern, og brekk i enden som ikke festet går inn i skjermen. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Bruk et lite skrujern, og brekk i enden som ikke festet går inn i skjermen. Så, du mener jeg kun trenger å finne siden med klipset og "brekke til"? Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Er bare å ta tak i blinklyset å skyv det til siden. Du kjenner hvilken vei det skal gå, for mothaken vil fjære når du gjør det. Så er det bare å vippe det ut med et skrujern eller noe. Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Takker og bukker for info Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg