anda Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Trenger en solid, slitesterk og billig bil mens jeg studer her i Usa. Har alltid likt 960'en og tenkte kanskje jeg skulle gå for en slik. Har en jeg vurderer å stikke å se på: S90, 3 liter, 1997, 140000km. Hva bør jeg se etter, er det noe spesiellt ved denne modellen som jeg bør undersøke ekstra grundig ved inspeksjon? Vanlige feil osv? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Min 960 1995 mod har gått 192000 nå og er feilfri enda.. Så jeg vet ikke om det er så mye feil på disse her.. Sjekk bærekuler foran (veldig billige, samme som 940) og bremser. Ellers sjekk at registerreim osv er skiftet.. Hvertfall veldig gode biler er min erfaring... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg